ورق کامپوزیت پی وی دی اف (P.V.D.F)

محصول ورق کامپوزیت PVDF نوعی از ورق می باشد که توسط دو لایه از جنس آلومینیوم که میان این دو ورق یک هسته از جنس مواد ترمو پلاستیک ، قرار گرفته است. سطح بیرونی ورق کامپوزیت با پوشش روکش فلورکربن پوشیده شده است که ورق را در برابر خوردندگی ، خط و خش و همچنین رنگ ورق را در مقابل تابش مستقیم نور خورشید محافظت می نماید.

این نوع ورق کامپوزیت، دارای ویژگی هایی مانند :
  • سطح صاف و بسیار صیقلی
  • بیشترین میزان ثبات رنگ و کیفیت رنگ بی نظیر
  • قابلیت عایق حرارتی و صوتی
  • امکان اجرای انواع طراحی های خلاق به دلیل قابلیت انعطاف بالای این نوع ورق
  • مقاومت بالا در برابر شرایط نامساعد جوی
  • مقاوم در برابر حریق به دلیل هسته با چگلالی پایین
  • استقامت بالای ورق در برابر فشار و کشش
PREMIUM BOND ورق کامپوزیت پرمیوم باند

ورق کامپوزیت نانو با قابلیت خودتمیزکنندگی

در سطح خارجی ورق کامپوزیت با روکش نانو پرمیوم باند، علاوه بر روکش پی وی دی اف (P.V.D.F) از پوشش نانو یا ماکرو جهت اضافه کردن ویژگی آب گریزی و همچنین قابلیت تمیزکنندگی خودکار ، استفاده می شود که تمیز کردن ورق کامپوزیت را راحت کرده و گرد غبار به سادگی به آن نمی چسبد.
این ورق توسط بالاترین تکنولوژی ساخت ورق کامپوزیت در جهان ساخته می شود و به دلیل صرفه جویی در هزینه ها، تحولی شگرف در صنعت ساختمان به حساب می آید.

ورق کامپوزیت شاینینگ و های گلاس (Shining/High gloss)

بر روی ورق کامپوزیت شاینینگ و های گلاس (Shining/High gloss) ضمن پوشش پی وی دی اف (P.V.D.F) از نوعی رنگ خاص با تکنولوژی جدید پاشیده می شود که نسبت به رنگ های معمولی، از درخشندگی و براقیت خیره کننده ای برخوردار است.

ورق کامپوزیت دبل پلی استر

ورق کامپوزیت دبل پلی استر پرمیوم باند توسط دو لایه از جنس آلومینیوم که در برابر خورندگی و اکسیده شدن مقاوم است ساخته شده است. در میان این دو لایه، هسته ای با جنس پلی اتیلن وجو دارد. لایه خارجی این نوع ورق، توسط رنگ پلی استر به صورت دوبل (دو لایه) پوشیده می گردد که باعث دوام بالاتر ورق در برابر خورندگی می گردد.

کاربرد های ورق کامپوزیت دبل پلی استر پرمیوم باند :

  • نمای ساختمان
  • دکوراسیون داخلی
  • قاب و فریم ها درب
  • غرفه و استند های نمایشگاهی
  • سقف و پارتیشن بندی
  • تابلو فروشگاه

ورق کامپوزیت هفت رنگ

با توجه به نوع رنگ دانه های بکار رفته در تولید ورق کامپوزیت هفت رنگ پرمیوم باند، باعث می شود با تغییر زاویه دید بیننده و با توجه به موج نور تابیده شده به این ورق، طیف رنگ ها بصورت چند رنگ به نظر خواهد رسید که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد.
قابل پیشبینی نبودن رنگ در این نوع ورق باعث جاذبه بصری فوق العاده ای می شود که نمای ساختمان را خاص و نسبت به دیگر نماهای ساختمان متمایز می سازد.

ورق کامپوزیت استیل ضد زنگ (Stainless Steel)

ورق های کامپوزیت استیل ضد زنگ پرمیوم باند با بهره گیری از پوشش ضد زنگ، در برابر خورندگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و استقاومت بالایی در برابر فرسایش و شرایط نامساعد جوی نیز دارد. این نوع ورق کامپوزیت دارای ویژگی هایی مانند وزن سبک، نصب سریع و آسان، ابعاد متنوع و عایق صوتی و حرارتی می باشد.

ورق کامپوزیت U.V (سنگ مصنوعی)

محصول ورق کامپوزیت طرح سنگ که با پوشش ویژه ای که دارد همانند سنگ طبیعی دارای رگه های سنگ طبیعی بوده و مانند سنگ بر اثر شرایط نامساعد جوی فرسوده نشده و بر اثر تابش مستقیم نور خورشید دچار تغییر رنگ نمی شود.
طرح طبیعی، سازگار با شرایط مختلف جوی، عمر بالا، عایق گرما و سرما از ویژگی های ورق کامپوزیت U.V (سنگ مصنوعی) نیز می باشد.

ورق کامپوزیت طرح سنگ نمای ساختمان

ورق کامپوزیت نمای داخلی (Interior)

ورق کامپوزیت مخصوص نمای داخلی ساختمان ، دارای مدل ها، طرح ها و رنگ های گوناگونی بوده که دست طراحان را جهت خلق ایده های نو در دکوراسیون داخلی باز می گذارد تا بدون هر گونه محدودیت قوه تخیل خود را به نمایش بگذارند. ورق کامپوزیت دکوراسیون داخلی دارای ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، ضد آب و قابل شستشو، نصب سریع و آسان نیز می باشد.

ورق آلومینیوم کامپوزیت ضدحریق (FR)

ورق کامپوزیت ضد حریق پرمیوم باند با نام انگلیسی Fire Resistance، نوعی از ورق می باشد که به دلیل هسته معدنی که قابلیت ضد حریقی که دارد در برابر اشتعال از مقاوت بالایی برخوردار می باشد. ورق کامپوزیت ضد حریق پرمیوم باند با محیط زیست سازگار بوده و در هنگام آتش سوزی، میزان گازی که از آن متصاعد می شود بسیار پایین است و باعث مسمومیت و خفگی افراد نمی گردد.

ورق آلومینیوم هانی‌کامب پرمیوم باند (Honeycomb)

ورق کامپوزیت هانی‌ کامب پرمیوم باند با نام دیگر لانه زنبوری (Honeycomb) دارای هسته شش یا هشت ضلعی بوده که مانند لانه زنبور ساخته می شود. ورق کامپوزیت هانی‌کامب به دلیل ساختار هسته آن دارای وزن سبک و همچنین مقاومت بالا در برابر کشش و فشار برخوردار می باشد.

ورق کامپوزیت لانه زنبوری
ورق کامپوزیت لانه زنبوری Honeycomb

ورق آلومینیوم کامپوزیت طرح چوب برجسته (Embossed Wooden)

محصول جدید ورق کامپوزیت طرح چوب به دلیل طرح برجسته و رگه های چوب طبیعی، بسیار شبیه به چوب طبیعی بوده ولی دارای عمر بسیار بالاتری نسبت به نمای چوب طبیعی نیز دارد و دچار پوسیدگی تغییر رنگ نمی گردد.

ورق کامپوزیت ضد خش

ورق کامپوزیت ضد خش Anti scratche با آلیاژ ویژه ای (PVDF) ساخته شده است که ورق را در برابر خط و خش محافظت نموده و با ضخامت بالایی که دارد، طی سال ها زیبایی اولیه خود را حفظ می نماید. پوشش استفاده شده در این نوع ورق، بیشترین ثبات رنگ را دارد و با بالاترین تکنولوژی رنگ در دنیا تولید می گردد

ورق کامپوزیت طرح چروک

زیبایی طبیعی همیشه مورد توجه بوده است. سنگ ها و کانی ها با توجه به ساختار طبیعی که دارند نور رو بصورت خاصی منعکس می کنند. ورق کامپوزیت طرح چروک به دلیل نوع آلیاژ خاصی که دارند، باعث می شوند بافت طبیعی را برای بیننده تداعی کنند. ورق کامپوزیت سری طرح چروک، با بازی نوری که در آن انجام می شود، باعث زیبایی چشمگیری در ورق کامپوزیت می گردد.

رنگ بندی کارچارت ورق کامپوزیت پرمیوم باند (PREMIUM BOND)

کالر چارت ورق کامپوزیت پرمیوم باند Premiumbond