ورق کامپوزیت گلوری باند GLORYBOND

ساخت کارخانه ورق کامپوزیت گلوری باند در سال 1387 با مجوز وزارت صنعت برای تولید ورق کامپوزیت رنگی. شروع کار کارخانه در در سال 1393 با اخذ مجوز بهره برداری در زمینه تولید ورق کامپوزیت آلومینیومی رنگی که محصولی سازگار با محیط زیست با امکان بازیافت کامل است.

وجود بخش آزمایشگاهی کارخانه به دلیل کنترل کیفیت با دقیق ترین دستگاه ها و دارا بودن مجهزترین و پیشرفته ترین واحد تولید ورق کامپوزیت در شمال کشور ایران با 2 دستگاه تولید و ظرفیت تولید سالانه 2،000،000 متر مربع ورق کامپوزیت. تأیید شده نهادهای نظارتی در داخل کشور ، از جمله انستیتوی استاندارد ایران ، آزمایشگاه رازی و غیره.

گلوری باند
ورق کامپوزیت گلوری باند glorybond
ورق کامپوزیت گلوری باند glorybond

فناوری تولید ورق های کامپوزیت مقاوم در مقابل آتش که منطبق جدید ترین استانداردهای بین المللی. صادرات به دلیل کیفیت بالای این محصول به کشورهای همسایه مانند عراق ، لبنان ، افغانستان ، سوریه و غیره
ورق کامپوزیت آلومینیوم از سه لایه تشکیل شده است که شامل دو لایه ورق آلومینیوم با ضخامت 3 تا 0.5 میلی متر و یک لایه متریال از مواد پلی اتیلن با ضخامت 3 تا 5 میلی متر است. لایه بیرونی دارای یک پوشش رزین اپوکسی و یک پوشش لایه از PVDF برای ثابت ماندن رنگ است.

ورق کامپوزیت آلومینیوم بسته به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیوم لایه ها، نوع رنگ مورد استفاده در پوسته بیرونی و نوع متریال به کار رفته در لایه میانی، باعث تنوع گسترده ورق های کامپوزیت می شود.

مقاومت ورق کامپوزیت در مقابل تغییرات جوی همانند رطوبت ، و اشعه ماورای بنفش خورشید یکی از بارزترین خصوصیات ورق های آلومینیومی کامپوزیت می باشد. در کشورهای گرمسیری و مرطوب ، ورق های آلومینیومی کامپوزیت به دلیل وجود پلی اتیلن فشرده ، مورد استفاده قرار می گیرد. ورق کامپوزیت بهترین عایق حرارتی است که موجب صرفه جویی انرژی در ساختمان می شود و باعث اتلاف کمتر انرژی خواهد شد، همچنین به دلیل داشتن سطح بسیار صاف و صیقلی باعث انعکاس نور خورشید و جذب کمترین میزان نور خورشید خواهد شد. همچنین ورق کامپوزیت یکی از مقاوم ترین مصالح در برابر رطوبت می باشد که زنگ نمی زند و تغییر رنگ در آن در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی بسیار کمتر است.