alumiepeak aluminum composite panel
alumiepeak aluminum composite panel

ورق کامپوزیت ALUMEI PEAK

ورق کامپوزیت از جمله مصالح پیشرفته در معماری مدرن است که به طور فزاینده ای مورد توجه طراحان و سازندگان قرار گرفته و استقبال و استفاده گسترده از این محصول به عنوان یکی از مصالح به کار رفته در نمای ساختمان ، از کیفیت مناسب و عدم محدودیت در طراحی و اجرا خبر می دهد. همانطور که از نام ورق کامپوزیت پیداست ، ورق آلومینیوم کامپوزیت ماده کامپوزیتی است که از 2 لایه آلومینیوم و یک لایه پلاستیک در وسط از جنس پلی اتیلن تشکیل شده است. این محصول با قرار گرفتن در صنعت و کارخانه های صنعتی ، بسیاری از خصوصیات مواد طبیعی مانند سنگ و چوب را بهبود ساخته است.

ورق کامپوزیت alumiepeak
ورق کامپوزیت alumiepeak

این محصول در هنگام استفاده از رزین PVDF به شدت در برابر آب و هوا و اشعه ماورا بنفش و همچنین اسید قوی و شرایط قلیایی ، گرد و خاک و آلودگی و رنگ پریدگی مقاوم است. و برای چندین سال بدون تغییر ، ظاهر فنی و فیزیکی خود را حفظ می کند. علاوه بر این ، کشش و انعطاف پذیری مکانیکی برتر ورق ها ، برخلاف سایر مواد ، به آنها اجازه می دهد تا به هر شکل دلخواه تغییر شکل دهند. این محصول در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها نیز موجود است.

آلومی پیک ورق کامپوزیت
آلومی پیک ورق کامپوزیت

مزایای ورق کامپوزیت

  1. وزن سبک ، هر متر مربع ورق کامپوزیت فقط 5.4 کیلوگرم وزن داشته و با در نظر گرفتن وزن پروفیل های پایه ، وزن نهایی در هر متر مربع 9 کیلوگرم است. ورق کامپوزیت فقط 5.4 کیلوگرم در متر مربع وزن دارد.
  2. ورق کامپوزیت آلومینیوم از لایه های آلومینیوم و پلی اتیلن تشکیل شده و در برابر شرایط آب و هوایی ، رطوبت و نور خورشید مقاوم است. دوام نمای سنگ کامپوزیت (که وقتی رطوبت نفوذ می کند) در تخلخل و کنار هم و در حالت یخ زدگی باعث خرد شدن آن برای مدت طولانی می شود) بیشتر است.
  3. طرح های مختلفی از جمله ابعاد و قوس ها امکان پذیر است.
  4. به دلیل ضریب انتقال حرارت کم پلی اتیلن و به دام افتادن مقدار معینی هوا در قسمت عقب نما ، عایق مناسبی می باشد.
  5. به دلیل انعطاف پذیری ، نمی شکند ، نمی افتد و به طور کلی خطرناک نیست.
  6. اجرای سریع
  7. می تواند در هر مکانی ، از دکوراسیون داخلی گرفته تا سقف و فضاهای داخلی ، منافذ کولر و … استفاده شود.
  8. آلومینیوم یک فلز نیمه قیمتی است و با گذشت زمان ارزش آن افزایش می یابد ، استفاده از نمای کامپوزیت (یا هر کاربرد دیگر از این فلز) سرمایه گذاری برای نسل بعدی است.
ورق کامپوزیت آلومی پیک
ورق کامپوزیت آلومی پیک