ورق کامپوزیت شاین باند SHINE BOND

کارخانه تولید ورق کامپوزیت شاین باند ، طراحی و ساخت نمای معماری و دکوراسیون داخلی ، ورق کامپوزیت شاین باند با استفاده از فناوری روز و تکنیک های حرفه ای و پیشرفته ، برای اولین بار در ایران در چندین درجه مختلف ، از جمله پایه PVDF ، پلی استر دولایه برای نما و دکوراسیون داخلی ، همچنین تابلوهای تبلیغاتی ، طراحی خاص و منحصر به فرد ، ورق کامپوزیت نانو با عملکرد تمیز کردن خودکار با براقیت و درخشش عالی ، علاوه بر ویژگی ها و مزایای ورق های PVDF. دارای ویژگی های استحصال گرد و غبار ، رنگ ها و طرح های منحصر به فرد دکوراسیون داخلی ، سنگ مصنوعی ، مقاوم در برابر آتش و حریق می باشد.

ورق کامپوزیت shine bond
ورق کامپوزیت shine bond

کارخانه Shine and واقع در بهشهر و 10000 متر مربع از بزرگترین تولید کنندگان ورق کامپوزیت و آلومینیوم در ایران بوده که دارای دو خط تولید و با بهره گیری از بهترین ماشین آلات ورق کامپوزیت تایوانی تحت مجوز آلمان می باشد که داری خط تولید بیست هزار متر مربع ورق کامپوزیت در سال می باشد.
شاین باند با بیش از 19 سال تجربه به عنوان اولین شرکت پیشگام و پیشرو مصالح ساختمانی جدید در کشور شناخته می شود.

ورق کامپوزیت شاین باند shine bond
ورق کامپوزیت شاین باند shine bond

ورق کامپوزیت به ورق هایی گفته می شود که از لایه هایی از مواد مختلف تشکیل شده اند که هر یک از آنها برای هدفی خاص روی آن ورق قرار می گیرند. امروزه با گسترش استفاده از کامپوزیت ها ، استفاده از ورق کامپوزیت خصوصاً در نما و نمای خارجی افزایش یافته است. ورق کامپوزیت از دو لایه آلومینیوم و یک هسته مرکزی ، که معمولاً از جنس پلیمر است تشکیل شده است. آلومینیوم به دلیل شکل پذیری بالا و وزن سبک و همچنین ضد زنگ زدگی یا خوردگی در کامپوزیت ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. آلومینیوم همچنین از ظاهری جذاب و دلپذیر برخوردار است که از دیگر مزایای این فلز است.

ورق کامپوزیت شاین باند
ورق کامپوزیت شاین باند

پلی اتیلن یک پلیمر شناخته شده است که اغلب به عنوان هسته ورق های کامپوزیت استفاده می شود. این ماده به دلیل انعطاف پذیری بالا ، به طراحان امکان طراحی و اجرای سازه های بسیار پیچیده را می دهد.
ورق های کامپوزیت مقاومت حرارتی بسیار خوبی دارند و عایق حرارتی عالی محسوب می شوند. استفاده از آنها در یک ساختمان علاوه بر زیبایی ، مصرف انرژی را نیز بهینه می کند. نصب و اجرای نمای ورق کامپوزیت نسبت به سایر مصالح نسبتاً ساده تر است. ورق های کامپوزیت نه تنها عایق حرارت هستند ، بلکه صوتی نیز هستند. این به این معنی است که آنها در برابر انتقال صدا مقاوم هستند ، بنابراین استفاده از این ورق ها در مکان هایی که آلودگی صوتی زیادی دارند بسیار مناسب است. همچنین برای ایجاد اتاق های صوتی مناسب است.

رنگ بندی ورق کامپوزیت شاین باند