[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ورق کامپوزیت سه بعدی

ورق کامپوزیت از نمونه متریالهای مدرن در صنعت ساختمان در دنیای امروز بوده که جز مصالح پیشرفته معماری می باشد. استقبال گسترده از این مصالح نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است.

ورق کامپوزیت آلومینیوم پنل های مسطحی بوده که متشکل از سه لایه میباشند. سطح بیرونی پنل از دو ورقه از جنس آلومینیوم یک لایه مرکزی از جنس غیر آلومینیوم ساخته شده است. هسته مرکزی پنل معمولا از جنس مواد پلی اتیلن ، پلی اورتان و یا دیگر مواد معدنی می باشد. سه لایه ذکر شده طی فرایندی به وسیله چسب به هم پرس و چسبانده می شوند. در انتها سطح بیرونی ورق کامپوزیت به وسیله یک لایه نازک فیلم از خط و خش محافظت شده که در انتهای کار از روی سطح ورق کامپوزیت جدا می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4367″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ورق کامپوزیت سه بعدی (3D)

ورق کامپوزیت سه بعدی یک ایده و طرح جدید و خلاقانه برای نمای ساختمان بوده که با طرح خاص و برجسته خود نمای ساختمان را متمایز می سازد. در اجرای ورق کامپوزیت سه بعدی از مفصل و گره استفاده نمی گردد. با به کارگیری نورپردازی در نمای ورق کامپوزیت سه بعدی زیبایی ساختمان دو چندان خواهد شد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4366″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اجرای ورق کامپوزیت سه بعدی

در اجرای نمای ورق کامپوزیت سه بعدی ، ورق کامپوزیت با قطر نیم میلیمتر به کار برده می شود که از دو لایه ورق از جنس آلومینیوم ساخته شده و در انتها با پوشش PVDF مقاوم شده که از آن در برابر خط و خش و همچنین شرایط نامساعد جوی محافظت می نماید.

با توجه به اینکه ورق کامپوزیت از جنس آلومینیوم بوده و دارای وزن بسیار سبک است و اجرای آن بسیار ساده است و با تنوع رنگ و ابعاد آن روز به روز استفاده آن در نما ساختمان رو به گسترش است.

ورق کامپوزیت سه بعدی و به اصطلاح 3D با دادن عمق ، تورفتگی و برجستگی به نمای ساختمان باعث خاص شدن طرح خواهد گردید. از مزایای ورق کامپوزیت قابلیت انعطاف پذیری و شکل دهی آسان آن می باشد که در خلق نمای ورق کامپوزیت سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4365″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویژگی ها و مزایی ورق کامپوزیت سه بعدی

فاصله بسیار کمی که در بین ورقهای کامپوزیت در نمای ساختمان است که خط هایی را به وجود می آورد که حس تو رفتگی و برجستگی آن بهتر از دیگر متریال ها قابل مشاهده است. و همچنین با خلاقیت طراح و معمار می توان طرح های بسیار خاص و زیبای سه بعدی را ایجاد نمود. نمای ورق کامپوزیت سه بعدی با توجه به طرح خاص و ویژه ای که دارد که از یکنواختی دیگر نماهای ساختمانی که در سطح شهر وجود دارد فاصله گرفته و نمایی هنری و خاص را ارائه می دهد.

ورق کامپوزیت با داشتن وزن حدود ۶ کیلوگرم در هر متر مربع متریال بسیار مناسبی جهت ساخت ساختمان های سه بعدی می باشد همچنین باعث توضیح وزن بهتر می شود. و با توجه به تنوع و رنگ بندی نامحدودی که ورق کامپوزیت دارد می توان طرح های خاص و الگو های ویژه ای را طراحی و اجرا نمود.

در گذشته جهت خلق ساختمان های سه بعدی از سازه های حجیم و سنگین آهنی و بتنی در نمای ساختمان استفاده می شد که باعث سنگینی ساختمان و در نتیجه در زمان وقوع زلزله بسیار خطرناک بوده ، ورق کامپوزیت باعث سبکی وزن کلی ساختمان شده و اجرای آن بسیار ساده تر می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4364″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قیمت ورق کامپوزیت سه بعدی

قیمت ورق کامپوزیت سه بعدی به دلیل نوسانات بالای ارز ، قیمت ثابتی نداشته و روزانه تغییر میکند از این جهت لطفاً جهت استعلام قیمت به روز ورق کامپوزیت با کارشناسان فروش گروه نما آلومینیوم تماس حاصل فرمایید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4363″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4362″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4361″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]