ترموود پشت تی وی

ترموود پشت تی وی


ترمووال چیست و چه مزایایی دارد؟

با پیشرفت صنایع، متریال هایی که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد هم متحول شده است. از متریال های بروزی که امروزه بسیار مورد توجه واقع شده است، چوب ترموود می باشد که از عناصری می باشد که به دلیل طبیعی بودن، روح و طراوت خاصی را به محیط می بخشد. چوب معمولی به دلیل قرار گرفتن در فرایند گرمادهی، اصلاح شده و در مقابل عواملی همچون آب و رطوبت، کپک، حشرات و قارچ مقاوم شدن و دچار پوسیدگی نمی گردد. یکی از کاربردهای ترموود، ترمووال بوده که در زمینه دکوراسیون داخلی، متریال ترندی می باشد. در ادامه این مقاله معرفی چوب ترموود و ترمووال پشت تی وی و تلویزیون می پردازیم.

اجرای ترمووود پشت تی وی
اجرای ترمووود پشت تی وی

ترمووال چیست؟

ترمووال به معنی دیوارپوش چوب ترموود بوده که جهت پوشش دیوار بصورت تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های چوب ترموود که در بین هیچ کدام از متریال ها وجود ندارد، ایجاد حس گرمی در محیط می باشد که موجب ایجاد ارتباط افراد با محیط می گردد. استفاده از چوب ترموود موجب متحول شدن فضای و دکوراسیون داخلی شده و با توجه به صلاحدید کارشناس، می توان از آن برای قسمتی یا کل دیوار استفاده نمود. ترمووال ها دارای انواع، اندازه و رنگ های مختلفی بوده که پاسخگوی نیاز افراد گوناگون می باشد.

تی وی وال ترموود
تی وی وال ترموود

مزایا و ویژگی های دیوارپوش ترموود ترمووال

وجود مزیت های مختلفی باعث شده محبوبیت دیوارپوش ترموود از روز بیشتر از دیروز شود و استفاده از آن برای فضاهای داخلی منزل، محیط کار، هتل ها، کافی شاپ ها و رستوران ها مورد استفاده قرار بگیرد. در زیر به برخی از این ویژگی ها و مزایا اشاره شده است :

  • دارای وزن سبک بوده و حمل و نقل آن آسان است
  • اجرا و نصب آن سریع و ساده می باشد
  • دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشد
  • دارای خاصیت عایق در برابر گرما و سرما می باشد
  • دارای رنگ طبیعی چوب بوده و به راحتی توسط رنگ ترموود قابلیت رنگ آمیزی دارد
  • دارای خاصیت آکوستیک و عایق صدا است
اجرای ترموود پشت تی وی
اجرای ترموود پشت تی وی

کاربرد دیوارپوش ترموود و ترمووال

از دیوارپوش ترموود بیشتر در موارد نظیر : ترمووال پشت تی وی و تلویزیون، دیوار پشت تخت خواب، راه رو، سونا و جکوزی، دیوار رستوران و کافی شاپ ها و … استفاده می گردد.

 

ترمووال پشت تی وی و تلویزیون

از مهم ترین بخش های خانه که توجه زیادی را به خود جذب خواهد کرد دیوار پشت تی وی بوده زیرا تلویزیون، مرکز توجه افراد بوده و باید محیطی گرم و آرامش بخش را القا نماید.
از کاربرد های بسیار پرطرفدار دیوارپوش ترموود می توان به ترمووال پشت تی وی و تلویزیون اشاره کرد که جلوه مدرن و شیکی را به دیوار می بخشد و در چند سال اخیر بسیار مورد توجه واقع شده است. در زیر ایده های ترموود پشت تی وی را مشاهده می نمایید.

دیوارپوش ترموود
دیوارپوش ترموود

 

ترمووود پشت تی وی
ترمووود پشت تی وی

 

ترمووال Thermowall
ترمووال Thermowall

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *