GlaxyBond Aluminum Composite Panel
GlaxyBond Aluminum Composite Panel

ورق کامپوزیت گلکسی باند GLAXYBOND

ورق کامپوزیت گلکسی باند با هدف و شعار ارائه مصالح جدید در صنعت ساخت و ساز ، تولید شد. این شرکت در سال 2004 یکی از پیشگامان معرفی ورق کامپوزیت آلومینیوم در ایران با نام تجاری ورق کامپوزیت Galaxy شروع به کار کرد. پس از راه اندازی موفقیت آمیز این برند تولید ورق کامپوزیت در سال 2006 ، این شرکت نام تجاری جدید پانل کامپوزیت آلومینیوم ، آلوبند را در کشور چین معرفی کرد.
این محصول به دلیل داشتن کیفیت بالا و رعایت استانداردهای صنعت بین المللی و همچنین قیمت مناسب در بیش از 80 کشور جهان و همچنین در ایران موجود است و مورد استقبال مهندسین و مجریان قرار گرفت. شرکت تولید ورق کامپوزیت ورق گلکسی باند ضمن ایجاد پوشش بیمه ای 10 ساله توسط شرکت بیمه ایران و ایجاد تعامل سازنده تواسته رضایت مشتریان را جلب نماید. این برند به طور مداوم در حال بهبود کیفیت و تنوع محصول است. برنامه آینده این شرکت تهیه ورق های آلومینیومی گلکسی کامپوزیت با روکش NANO PVDF است که دارای تکنولوژی خود تمیز کردن با قابلیت شستشوی آسان است.این پوشش جدید مشکل اصلی آلودگی گرد و غبار فضای شهری را حل می کند.

تهیه ورق پانل کامپوزیت آلومینیومی (با هسته مواد معدنی) جهت تهیه نمای مقاوم در برابر آتش برای ساختمانهای حساس و مراکز دولتی ، همچنین یکی از برنامه های آینده شرکت است. این مجموعه اولین تامین کننده پروفایل های پلی استایرن جهت ساخت قاب عکس در ایران می باشد. این شرکت ضمن قرار دادن کیفیت در خط مقدم سیاست خود ، دائما در حال تعامل با بهترین تولید کنندگان این محصول در کره جنوبی است.

مجموعه Galaxy Bond همواره پیشگام در ارائه محصولات جدید در صنعت ساخت و دکوراسیون بوده و امیدوار است در سالهای آینده محصولات جدیدی را معرفی کند.

ورق کامپوزیت گلکسی باند
ورق کامپوزیت گلکسی باند

انواع محصولات ورق کامپوزیت گلکسی

ورق کامپوزیت معمولی

ورق کامپوزیت چوب

ورق کامپوزیت آینه

ورق کامپوزیت ورق سنگی

ورق کامپوزیت نسوز

ورق کامپوزیت کهکشان

ورق کهکشان

گروه گلکسی

کامپوزیت کهکشان

کهکشان

قیمت کامپوزیت

فروش ورق های کامپوزیت

پروژه ورق کامپوزیت گلکسی باند glaxybond

اجرای ورق کامپوزیت گلکسی باند

ورق کامپوزیت گلکسی باند glaxybond

ورق کامپوزیت گلکسی باند GlaxyBond

ورق کامپوزیت گلکسی باند

ورق کامپوزیت GlaxyBond