ورق کامپوزیت آلوتک (ALUTOK)

ورق کامپوزیت آلومینیوم از سه لایه تشکیل شده است که دارای دو لایه ورق آلومینیوم با ضخامت 3 تا 0.5 میلی متر و یک لایه از مواد پلی اتیلن با ضخامت 3 تا 5 میلی متر می باشد. لایه خارجی شامل یک پوشش رزین اپوکسی و یک لایه PVDF است. رنگ سطح ورق کامپوزیت آلومینیوم با یک لایه فیلم محافظت می شود.

ورق های کامپوزیت آلومینیوم ، بسته به ضخامت ، نوع آلیاژ آلومینیوم لایه ها ، نوع رنگ مورد استفاده در پوسته خارجی و نوع ماده استفاده شده در لایه میانی ، طیف گسترده ای از ورق های کامپوزیت را ارائه می دهند که هر یک از آنها کیفیت و کاربرد خاصی وجود دارد.

alutok aluminium composite panel
alutok aluminium composite panel

مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی محیط (رطوبت ، گرما و نور مستیم خورشید) یکی از بارزترین ویژگیهای ورقهای آلومینیوم کامپوزیت در برابر شرایط محیطی و جوی می باشد. در کشورهای گرمسیری و مرطوب ، ورق های آلومینیوم کامپوزیت به دلیل وجود پلی اتیلن فشرده ، بهترین گزینه می باشند.

در مرکز دو لایه آلومینیوم ، ورق کامپوزیت آلومینیوم بهترین عایق حرارتی است که باعث صرفه جویی در انرژی در ساختمان می شود ، به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی آلومینیوم ، کمترین گرما از نور خورشید جذب شده که باعث عدم اتلاف انرژی در ساختمان می شود. علاوه بر این ، ورق آلومینیوم یکی از مقاوم ترین فلزات در برابر رطوبت است و زنگ نمی زند و تغییر رنگ آن در نسبت به سایر مصالح ساختمانی نما بسیار کمتر می باشد.

ورق کامپوزیت آلوتک
ورق کامپوزیت آلوتک

ویژگی های ورق کامپوزیت

مقاومت بالا در برابر پوسته پوسته شدن و تغییر رنگ

دارای وزن سبک

خواص ضد حریق عالی ورق کامپوزیت آلومینیوم

سهولت در نگهداری ورق کامپوزیت آلومینیوم

مقاومت بالا در برابر ضربه

عدم نیاز به شستشو ورق کامپوزیت آلومینیوم

قابلیت جایگزینی ورق کامپوزیت در صورت خرابی

سادگی در اجرا

سرعت عملکرد بالا ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق کامپوزیت آلوتک alutok
ورق کامپوزیت آلوتک alutok