ATLASBOND composite panel
ATLASBOND composite panel

ورق کامپوزیت اطلس باند (ATLASBOND)

ورق کامپوزیت آلومینیومی در برند های گوناگون توسط تولید کنندگان ورق کامپوزیت آلومینیوم تولید می شوند. ورق کامپوزیت آلومینیومی متریال جدیدی از نمای داخلی و خارجی ساختمان ها از جمله نمای ساختمان می باشد که در طرح های متنوعی تولید می شود. در گذشته ورق های کامپوزیت غالباً وارد می شدند ، اما امروزه نیز در ایران ورق های کامپوزیتی با کیفیتی تولید می شود که قابل رقابت یا برند های خارجی می باشد.

تولیدات ورق های کامپوزیت دارای تنوع بسیاری هستند که کاربری هر کدام جهت فضای داخلی و خارجی ساختمان ها مناسب هستند. فضای داخلی ساختمان ها و دکوراسیون داخلی به ایده های بسیار متنوع و زیبایی نیاز دارد که از نظر اقتصادی نیز مناسب باشد. امروزه ورق های کامپوزیت باعث می شوند که طرح های زیبا با صرفه اقتصادی در کنار هم قرار گرفته و توسط افرادی که مایل به خرید یک نمای بسیار جذاب هستند ، استفاده شود.

ورق کامپوزیت اطلس باند (ATLASBOND) به طور مستقیم و بدون واسطه در انواع مختلف ورق های کامپوزیتی به فروش می رسد.

ورق کامپوزیت اطلس باند ATLASBOND
ورق کامپوزیت اطلس باند ATLASBOND

ورق کامپوزیت اطلس باند

ورق کامپوزیت اطلس باند نام یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید ورق های کامپوزیت در ایران می باشد. این برند انواع ورق کامپوزیت آلومینیومی را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و با بازار ارائه می دهد. نمونه هایی از ساخت ورق های کامپوزیت می توان به طرح های : آینه ای ، طرح خراشیده ، شیشه ، براق ، متال ، طرح چوب و آجر و … نمونه های تولید شده از این شرکت می باشند اشاره داشت.

با ظهور نمای کامپوزیت ، سازندگان و معماران ساختمان توانسته اند ایده های نو و خلاق خود را به خوبی نمایش دهند و خلاقیت خود را شکوفا سازند.

تولید کنندگان ورق کامپوزیت در تولید و توسعه ورق های کامپوزیت متمرکز شده اند. تعدادی از فعالان ورق آلومینیوم کامپوزیت نیز وقت خود را صرف تهیه و توسعه فرهنگ ورق کامپوزیت می کنند.

مزیت استفاده از ورق کامپوزیت آلومینیومی که ورق کامپوزیت اطلس باند یکی از آنهاست ، به قدری محبوب است که می تواند تمام نمای های سنتی مانند سنگ و آجر و غیره را که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است جایگزین کند.

ورق کامپوزیت اطلس باند
ورق کامپوزیت اطلس باند

مزایای استفاده از ورق کامپوزیت آلومینیوم

کاربرد اصلی ورق آلومینیوم کامپوزیت در صنعت ساخت و ساز است. تولید ورق کامپوزیت آلومینیوم در ابتدا برای تولید متریالی برای سبک کردن وزن ساختمان و ایجاد راحتی و باز بودن دست طراحان معمار در معماری آن در نظر گرفته شده بود. همانطور که بازده آن آشکار شده است ، در صنایع دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اما مزیت ورق آلومینیوم کامپوزیت در مقایسه با سایر مواد جایگزین در نمای ساختمان در زیر ذکر شده است.

  1. کم شدن وزن کلی ساختمانها با به کارگیری از ورق های آلومینیومی کامپوزیت
  2. با استفاده از کامپوزیت نمای ساختمان ، هزینه کلی ساختمان را کاهش دهید
  3. امکان ایجاد طرح های گوناگون نمای ساختمان با ورق کامپوزیت به دلیل شکل پذیری آسان برای ایجاد نماهای متنوع در ساختمان
  4. امکان اجرای ایده های گوناگون در طراحی به دلیل امکان اجرای طرح های خاص روی ورق های آلومینیومی و تنوع رنگ های موجود
  5. ثبات رنگ در زمان اجرای نما و بعد از آن
  6. قابل دسترس بودن رنگ های متنوع و تقریبا نامحدود با استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت
  7. دارای مقاومت بالا در مقابل اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به جهت وجود پوشش مقاوم بر روی ورق
  8. بدون نیاز به هزینه های نگهداری و شستشو مدام
  9. مواد زیرسازی سبک ، ساده و دارای تنوع
  10. تعمیر، جایگزینی و نصب ساده پنل ها در صورت آسیب دیدگی
  11. ورق کامپوزیت بسیار ایده آل برای عایق صدا ، گرما و سرما

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ورق کامپوزیت در ایران مراجعه فرمایید

ورق آلومینیوم کامپوزیت اطلس باند (ATLASBOND) ارائه شده توسط نما آلومینیوم با ضخامت 4میل پوسته 3 و 5 دهم 125*320 طول و عرض آلیاژ 3003 پوشش pvdf و feve ضخامت ورق 4میل 15 سال گارانتی

ورق کامپوزیت ATLASBOND
ورق کامپوزیت ATLASBOND