ورق کامپوزیت تویو باند TOYOBOND

ویژگی ها و مزایای استفاده از ورق کامپوزیت تویو باند در نما، بصورت کلی مزایای استفاده از ورق کامپوزیت در نمای ساختمان چیست و چرا از ورق کامپوزیت در نما استفاده می کنیم؟

ورق کامپوزیت تویو باند (TOYO BOND) شامل گارانتی و ضمانت می باشد.

ویژگی ها و مزایای استفاده از ورق کامپوزیت تویو باند در نما

1- می توان بدون هیچگونه صدمه به رنگ و کیفیت آن را شستشو داد. (با توجه به نوع پوشش رنگی که در ورق کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد ، بدون تغییر ورق کامپوزیت به راحتی قابل شستشو می باشد)

2- نصب آسان ورق که با هزینه کم انجام می پذیرد. (نصب ورق کامپوزیت یکی از ساده ترین روش ها برای اجرا در نما است که بسیار ارزان تر از سایر نما ها است)

3- نسبت به سایر مصالح ساختمانی ارزانتر و اقتصادی تر است و یکی از متریال های به روز برای استفاده در نمای ساختمان ، تابلوهای فروشگاه و دکوراسیون داخلی می باشد.

ورق کامپوزیت تویو باند
ورق کامپوزیت تویو باند

4- ورق کامپوزیت آلومینیوم می تواند دست طراح را در ایجاد خلاقیت باز می گذارد. (ورق کامپوزیت یکی از موادی است که بسیار انعطاف پذیر بوده و با ابزارهای بسیار ساده و اشکال خاص به راحتی قابل تهیه است)

5- وزن ورق کامپوزیت آلومینیوم بسیار کمتر از سایر مصالح ساختمانی می باشد. (ورق کامپوزیت از آلومینیوم و پلی اتیلن و سایر مواد تولید شده توسط آن تشکیل شده است. بنابراین یکی از سبکترین مواد مورد استفاده در صنعت نما است)

6- می توان ورق کامپوزیت را در قسمت بیرونی (نمای ساختمان) و داخلی (دکوراسیون داخلی) ساختمان مورد استفاده قرار داد. (ورق کامپوزیت با ابعاد مختلف و خاص و انعطاف پذیری بالا مصالحی است که در فضای داخلی و خارجی ساختمان به کار برده می شود)

7- به دلیل تنوع در رنگ و طرح ورق آلومینیوم کامپوزیت ، می توان ورق کامپوزیت را به راحتی با محیط تطبیق داد. (ورق کامپوزیت با تنوع رنگی بالا می تواند به راحتی با شرایط محیطی سازگار شود)

8- در صورت نصاب نمای ساختمان حرفه ای باشد و از ورق های با کیفیت استفاده شود ، ایمنی ساختمان نسبت به دیگر مصالح ساختمان بسیار بالاتر است. همچنین ورق های کامپوزیت ها ضد حریق بوده و این امر می تواند در صورت بروز آتش سوزی از بروز حوادث جلوگیری کند.

9- به نظر می رسد یکی از مهم ترین دلایلی که پیمانکاران و سازندگان مسکن را ترغیب به استفاده از نمای کامپوزیت آلومینیوم می کند ، هزینه پایین اجرا است. به خصوص با تولید ورق های باکیفیت ایرانی.

ورق کامپوزیت تویو باند
ورق کامپوزیت تویو باند
ورق کامپوزیت تویو باند Toyobond
ورق کامپوزیت تویو باند Toyobond
TOYOBOND Aluminium Composite Panel ورق کامپوزیت تویوباند
TOYOBOND Aluminium Composite Panel ورق کامپوزیت تویوباند