ورق کامپوزیت طرح آینه
ورق کامپوزیت طرح آینه

ورق کامپوزیت آینه ای

ورق کامپوزیت طرح آینه ای از سه لایه تشکیل شده است که در ترکیب با پوشش های آینه ای بسیار فشرده مانند رنگ PE یا PVDF ، یک صفحه صاف و صیقلی ایجاد می کند که جلوه خاصی به نمای ساختمان خواهد بخشید. دو لایه فویل آلومینیوم محکم به هسته داخلی پلی اتیلن چسبانده شده است ، که در صورت رنگ آمیزی ، سطح آن را صاف و دوام می بخشد. پوشش PVDF مقاومت و مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید ، باد و باران به ورق کامپوزیت می دهد.

ورق کامپوزیت آینه ای
ورق کامپوزیت آینه ای

از ورق کامپوزیت طرح آینه ای در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. این پوشش در رنگ های طلایی و نقره ای موجود است. خلوص آلومینیوم مورد استفاده به طور معمول 0.3 ، ضخامت ورق 4 میلی متر و ابعاد ورق 125 320 320 (سانتی متر) است.

ورق کامپوزیت آینه ای از 3 لایه ، دو لایه ورق آلومینیوم به قطر 3 تا 0.5 میلی متر و یک لایه از مواد پلی اتیلن به قطر 3 تا 5 میلی متر ، یک لایه خارجی بر اساس رزین اپوکسی و یک لایه PVDF تشکیل شده است تا رنگ ثابت را حفظ کند. سطح پانل کامپوزیت توسط یک لایه فیلم محافظت می شود.

Mirror Aluminum Composite Panel
Mirror Aluminum Composite Panel

یکی از مهمترین مزایای ورق کامپوزیت مقاومت آن در برابر تغییرات محیط و آب و هوا است. در مناطق گرمسیر و مناطق مرطوب بهتر است از ورق کامپوزیت استفاده نمود. به دلیل وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم ، صفحه کامپوزیت عایق بسیار مناسبی از گرما ، سرما و صدا است. ورق کامپوزیت در نما باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان می شود.

از آنجا که سطح ورق کامپوزیت آینه ای بسیار صاف و صیقلی است ، نور خورشید را منعکس می کند و گرما را جذب نمی کند.

ساختمان آینه ای
ساختمان آینه ای

پوشش نهایی رنگ اعمال شده بر روی ورق کامپوزیت آینه ای با دوام ترین و پیشرفته ترین فناوری رنگ در جهان است و حداقل پانزده سال در برابر آفتاب مقاومت خواهد داشت.

کاهش وزن کل ساختمان و کاهش هزینه کل ساختمان با استفاده از ورق کامپوزیت. توانایی ایجاد سازه های مختلف نمای ساختمان از ورق های کامپوزیت به دلیل شکل پذیری آسان برای ایجاد نماهای مختلف در ساختمان از دیگر ویژگی های ورق کامپوزیت می باشد. توانایی تجسم ایده های مختلف در طراحی به دلیل امکان اجرای طرح های ویژه بر روی ورق های آلومینیوم و انواع رنگ های موجود.

ساختمان ورق کامپوزیت آینه ای
ساختمان ورق کامپوزیت آینه ای

پایداری رنگ در حین و بعد از نما از ویژگی های مهم ورق کامپوزیت آینه ای می باشد.

دیگر نیازی به هزینه های مراقبت و شستشوی مداوم نیست. مواد زیر سازی سبک ، تعمیر ، تعویض و نصب ساده پنل ها در صورت خرابی. ورق کامپوزیت برای عایق صدا ، گرما و سرما ایده آل است.

سرعت بالای اجرا و تنوع در اندازه ها. مقاومت بالا در برابر باران اسیدی در شهرها. مقاوم در برابر آتش