نمایندگی فروش چوب ترموود در تهران

از جمله مواردی که اکثر مشتریان به دنبال آن هستند نمایندگی فروش چوب ترموود در تهران بوده که می توان گفت تعداد این نمایندگی های با سابقه زیاد نبوده و نمایندگی های فروش چوب ترمو که خود اقدام به تولید ترموود نمایند انگشت شمار  نیز می باشند.

 

نمایندگی ترموود

با توجه به اینکه تعداد بالایی از فروشگاه ها اقدام به فروش چوب ترموود می نمایند ولی کیفیتی که ارائه می دهند از سطح پایینی برخوردار بوده و حتماً در هنگام خرید ترموود باید به این نکته توجه داشت که نمایندگی که قصد خرید چوب ترمو از آن را دارید از اعتبار و پیشینه مطمئنی برخوردار باشد.

فروش چوب ترموود
فروش چوب ترموود

چوب ترموود

ترموود یا چوب ترمو به دلیل فرآوری و اصلاحی که روی آن انجام می شود یکی از بهترین گزینه ها جهت نمای ساختمان و همچنین کف و زیباسازی دکوراسیون داخلی نیز می باشد. از آنجا که طی فرایند ترمو، چوب رطوبت را در خود نگه نداشته و به سادگی دچار پوسیدگی و تغییر ظاهر نمی گردد و برای استفاده در نمای چوبی ویلا با چوب ترمو انتخاب مناسبی نیز می باشد. از مزایای ترموود می توان به سازگار بودن چوب ترمو با محیط زیست نام برد زیرا در تولید این چوب از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی گردد و با توجه به عدم وجود مواد سمی در ترموود، حتی از آن می توان در محیط بسته داخل ساختمان بدون مشکل استفاده نمود. از دیگر مزایای ترموود می توان به وزن سبک و اجرای سریع و آسان نیز اشاره نمود.

قیمت چوب ترموود

موردی که خریداران چوب ترمو هنگام خرید بسیار به آن توجه دارند قیمت چوب ترموود می باشد. با توجه به اینکه فرآیند ترمو از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و فقط با حرارت کنترل بخار آب، این پروسه انجام می شود، ترمووود قیمت به صرفه ای داشته و حتی از برخی از نمونه های چوب معمولی هم ارزان تر است. خریداران باید به این نکته توجه داشته باشند که ارائه قیمت بالا توسط برخی از فروشگاه ها، دلیل بر باکیفیت بودن این محصول نبوده و حتما از مراکزی خرید نمایید که معتبر نیز بوده و دارای سابقه باشند. قیمت ترمودد ایرانی و فنلاندی متفاوت بوده و نوع چوب بکارگرفته در تولید ترموود در قیمت آن موثر است. شایان ذکر است چوب ترموود ایرانی دارای کیفیت بالایی بوده و قابل رقابت با نمونه فنلاندی نیز می باشد.

 

فروش ترموود اصل در نمایندگی چوب ترموود

نمایندگی فروش ترموود متعد می گردد که ذکر نماید برند چوب ترمو چیست و از تولید کدام شرکت می باشد و همچنین ضمانتنامه معتبری را باید به مشتری نیز ارائه نماید. متاسفانه دیده شده برخی از فروشگاه ها از ناآگاهی افراد سواستفاده کرده و اقدام به فروش ترموود بی کیفیت به جای ترموود ارجینال می نمایند. بنابراین خرید از یک مرکز فروش ترموود معتبر بسیار حائز اهمیت نیز می باشد.

اجرای چوب ترموود
اجرای چوب ترموود

نمایندگی فروش ترموود در تهران

گروه تخصصی نما آلومینیوم، نمایندگی با سابقه در تهران بوده که با توجه به نیاز روز افزون این متریال، اقدام به تولید ترموود ایرانی با کیفیت بالا نیز نموده است که از دوام و زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد.

 

اجرای چوب ترموود

گروه اجرایی نما آلومینیوم با بهره مندی از طراحان و تکنسین های مجرب و همچنین دپارتمان های نظارت فنی و مهندسی، آماده اجرای پروژه های نمای ساختمان، کف پوش، محوطه استخر، سونای خشک، آلاچیق، روف گاردن و … نیز می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *