قیمت و خرید چوب ترموود ارزان

چوب ترموود از جمله متریال هایی می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بکارگیری آن فقط به نمای ساختمان محدود نشده و از کفپوش ترموود گرفته تا آلاچیق و روف گاردن، از چوب ترموود استفاده می گردد. در بازار انواع مختلفی از چوب ترمو موجود می باشد که دارای قیمت های متغیری می باشند که باید ترموود را از مرکزی خریداری نمود که دارای سابقه باشد و نباید فقط به قیمت ارزان ترموود تمرکز کرد.

 

چوب ترموود

چوب از متریال هایی می باشد که از گذشته تا به امروز در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته است. در تولید ترموود بیشتر از چوب درخت کاج و زبان گنجشک استفاده میگردد. با تعریفی دیگر، ترموود یک متریال طبیعی و در عین حال، جدیدی می باشد که طی چندین فرایند گرمادهی، رطوبت آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این فرایند موجب استحکام و عدم ترک خوردگی و پوسیدگی در چوب می شود و عمر آن را افزایش می دهد.
تولید چوب ترموود ارزان
تولید چوب ترموود ارزان

قیمت چوب ترموود

چوب ترموود توسط بسیاری از کارخانه ها تولید و به فروش می رسد که این محصولات دارای کیفیت و قیمت های مختلفی می باشند. می توان گفت اولین موردی که خریداران ترموود به آن توجه دارند قیمت چوب ترموود می باشد. در تولید چوب ترموود از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی گردد از این روی، قیمت ترموود به صرفه بوده و حتی از بسیاری از چوب های معمولی هم ارزان تر می باشد. افرادی که آشنایی چندانی با چوب ترموود ندارند با قیمت های مختلفی در بازار روبرو می‌شوند که حتی ترموود ایرانی با قیمت بالا به جای ترموود فنلادی به فروش می رسد. بنابراین باید از مرکزی اقدام به خرید چوب ترمو نمایید که دارای سابقه باشد. از عواملی که در قیمت ترموود موثر هستند می توان به نوع چوب بکار رفته در تولید ترموود اشاره داشت و همچنین ایرانی و خارجی بودن چوب تأثیر بالایی در قیمت ترموود دارد. شایان ذکر نوسان قیمت بازار و ارز یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری ترموود می باشد.
قیمت خرید چوب ترموود ارزان
قیمت خرید چوب ترموود ارزان

خرید چوب ترموود

گروه تخصصی نما آلومینیوم با سابقه ترین مرکز فروش چوب ترموود ایرانی و فنلاندی و رنگ ترموود بوده که دارای انواع مختلف پروفیل چوب ترموود در سایزهای مختلف می باشد. گروه تخصصی نما آلومینیوم با توجه به نیاز روزافزون بازار، اقدام به تولید ترموود ایرانی با کیفیت بالا نموده است که قابل رقابت با نمونه های خارجی نیز می باشد. جهت استعلام قیمت ترموود با کارشناسان فروش از مرکز، تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *