مرکز پخش چوب ترموود در تهران

چنانچه قصد خرید چوب ترموود را دارید و در جستجوی مرکز پخش چوب ترموود در تهران هستید باید ذکر نماییم که گروه تخصصی نما آلومینیوم دارای سال ها تجربه در تولید و فروش انواع ترموود بوده و بزرگترین مرکز پخش چوب ترموود در تهران می باشد که در این مرکز پخش، ترموود ایرانی و فنلاندی با قیمت مناسب و تنوع بالا به فروش می رسد.

چوب ترموود

ترموود نوع خاصی از چوب می باشد که به جهت فرآوری با روش پیشرفته حرارتی، در مقایسه با چوب معمولی، از استحکام و عمر بالاتری برخوردار است. برای تولید چوب ترموود از مواد شیمیایی استفاده نمی گردد و تولید آن موجب آلودگی محیط زیست نمی شود. فرایند ترموود موجب میشود که چوب در مقابل حشرات آفت چوب، ساس، موریانه و قارچ نیز محافظت گردد. چوب ترموود دارای ثبات بالا در رنگ و اندازه بوده به نحوی که با گذشت سال ها، زیبایی اولیه خود را حفظ می نماید. برای تولید ترموود بیشتر از چوب درخت زبان گنجشک و کاج استفاده می گردد.

تولید چوب ترموود ایرانی
تولید چوب ترموود ایرانی

تولید چوب ترموود

ترموود به عنوان محصولی از کشور فنلاند شناخته می شود ولی با توجه به وجود تحریم ها و افزایش قیمت ارز، گروه تخصصی نما آلومینیوم اقدام به تولید ترموود با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه فنلاندی نموده است. چوب ترموود در این مرکز با جدیدترین روش های روز دنیا تولید گردیده و دارای تنوع بالا در اندازه و نوع پروفیل می باشد و مناسب جهت نمای ساختمان، کفپوش، آلاچیق و پرگولا، روف گاردن، دیوارپوش، راه پله، دکوراسیون داخلی و غیره می باشد.

 

خرید چوب ترموود در تهران

از جمله شهرهای مهم در زمینه تولید و فروش ترموود، تهران بوده که کارخانه های زیادی در آن اقدام به تولید چوب ترمو می نمایند‌. از مواردی که برای خریداران چوب ترموود مهم است عمر و کیفیت چوب ترمو می باشد که این از مهم ترین مواردی است توسط گروه تولیدی چوب ترموود نما آلومینیوم، همیشه مورد توجه بوده و از همین روی کیفیت و ماندگاری محصولات را تضمین می نماید.
خرید چوب ترموود در تهران
خرید چوب ترموود در تهران

فروش چوب ترمو در مرکز پخش ترموود

گروه تخصصی نما آلومینیوم دارای بزرگترین مراکز تولید چوب ترموود بوده و همچنین دارای بزرگترین انبارهای چوب ترموود در تهران بوده که توانسته با کیفیت محصول بالا و سرعت در ارائه خدمات، در ایران و تهران نیز از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مراکز پخش و فروش چوب ترموود نیز به شمار رود. گروه پشتیبانی و مشاوره این مرکز آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع چوب ترمودد و رنگ ترموود نیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *