ورق کامپوزیت آلکوتکس
ورق کامپوزیت آلکوتکس

ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX

از جمله متریال هایی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، ورق کامپوزیت می باشد. مزایایی همچون تنوع در رنگ، مقاومت بالا و پایداری رنگ ورق کامپوزیت در مقابل شرایط نامساعد جوی و همچنین وزن سبک و اجرای سریع و راحت، ورق کامپوزیت، انتخابی مناسب و مقرون بصرفه جهت نمای ساختمان می باشد. استفاده از ورق کامپوزیت به نمای ساختمان محدود نشده و از آن در مواردی مانند دکوراسیون داخلی، تابلو مراکز خرید، سقف پمپ بنزین و … استفاده می گردد.
ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX با جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات، تولید شده که دارای مقاومت بالا و همچنین رنگ بندی متنوع می باشد. در تولید ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX از ۳ لایه اصلی شامل دو لایه ورق آلومینیوم و یک هسته مرکزی از جنس پلی اتیلن، تشکیل شده است که لایه بیرونی با رزین مخصوص و پوشش PVDF پوشانده شده است که وجود این پوشش، ورق کامپوزیت را در مقابل صدمات و خط و خش محافظت کرده و همچنین باران های اسیدی و تابش مستقیم نور خورشید موجب تغییر رنگ ورق کامپوزیت نمی گردد.
رنگ بندی متنوعی که ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX دارد موجب شده که طراحان و معماران بتوانند ایده های خاص خود را بدون محدودیت، در نمای ساختمان، طراحی و اجرا نمایند.

 

انواع ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX

ورق کامپوزیت آلکوتکس دارای تنوع بالایی در رنگ و طرح بوده که در زیر مشاهده می نمایید :
  • ورق کامپوزیت طرح سنگ
  • ورق کامپوزیت طرح چوب
  • ورق کامپوزیت آینه ای
  • ورق کامپوزیت نسوز

 

ورق کامپوزیت طرح چوب آلکوتکس ALCOTEX

از محبوب ترین مدل های برند آلوتکس، ورق کامپوزیت طرح چوب می باشد که با رنگ PVDF و با ضخامت 0.04 که دارد از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. ورق کامپوزیت طرح چوب، از جمله طرح های پرفروش ورق کامپوزیت می باشد که دارای شباهت زیادی به چوب طبیعی می باشد. استفاده از چوب طبیعی در نمای کامپوزیت ساختمان دارای هزینه اجرا و نگهداری بالاتری بوده و همچنین به دلیل طبیعی بودن چوب، امکان پوسیدگی و تغییر رنگ در آن وجود دارد. ورق کامپوزیت طرح چوب آلکوتکس ALCOTEX دارای رگه های چوب بوده که در طبیعی جلوه دادن نما بسیار موثر است و به سادگی فرق آن با چوب طبیعی قابل تشخیص نیست.
ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX
ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX

ورق کامپوزیت ضد حریق آلکوتکس ALCOTEX

ورق کامپوزیت نسوز که در بازار با نام FR شناخته می شود برای بالابردن امنیت ساختمان در برابر حریق مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده از موارد پلی اتیلن در ساخت ورق های کامپوزیت معمولی، در هنگام وقوع آتش سوزی، مواد پلی اتیلن از خود دود بسیار سمی از خود منتشر می کند که استنشاق آن باعث ایجاد آسیب های فراوانی برای انسان می گردد. در تولید ورق کامپوزیت ضد حریق آلوتکس ALCOTEX از هسته مرکزی استفاده می شود که نسوز بوده و از خود مواد شیمیایی سمی منتشر نمی کند و عبارت دیگر کندسوز می باشد.

 

ورق کامپوزیت آینه ای آلکوتکس ALCOTEX

اجرای نمای کامپوزیت ساختمان با طرح آینه ای، جلوه خاصی را به نمای ساختمان می بخشد که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. پوشش استفاده شده در تولید  ورق کامپوزیت آینه ای آلکوتکس ALCOTEX از نوع PE و PVDF بوده که توسط لایه ویژه ای با رنگ نقره و طلایی پوشیده می شود که موجب ایجاد یک سطح صاف و صیقلی بر روی ورق کامپوزیت می گردد. این پوشش در سخت ترین شرایط نامساعد جوی مانند باران اسیدی و اشعه UV نور خورشید، دچار تغییر رنگ نمی گردد پس از گذشت سالها، زیبایی اولیه خود را حفظ می نماید. ورق کامپوزیت آینه ای علاوه بر نمای ساختمان، در دکوراسیون داخلی هم کاربرد های فراوانی دارد. از مزیت های طرح آینه ای می توان به منعکس نمودن تابش نور خورشید و جذب کم آن توسط نما اشاره کرد که در مناطق گرمسیر باعث خنکی داخل ساختمان شده که در صرفه جویی مصرف انرژی می تواند بسیار موثر باشد.
خرید و قیمت ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX
خرید و قیمت ورق کامپوزیت آلکوتکس ALCOTEX

ورق کامپوزیت طرح سنگ آلکوتکس ALCOTEX

استفاده از سنگ طبیعی در نمای ساختمان دارای مشکلاتی همچون سختی در اجرا، تغییر رنگ پس از گذشت چند سال، امکان شل شدگی و سقوط، نیاز به مصالح، سنگین شدن وزن ساختمان و دیگر مشکلات می باشد. ورق کامپوزیت طرح سنگ آلکوتکس ALCOTEX دارای مدل های مختلف طرح سنگ طبیعی بوده که طرح آن دقیقا شبیه نمونه سنگ های طبیعی است. ورق کامپوزیت طرح سنگ با توجه به اینکه از مواد معدنی و طبیعی تولید نمی گردد بر اثر تابش نور خورشید و باران های اسیدی، دچار تغییر رنگ نشده و همچنین مانند سنگ دچار ترک خوردگی نمی گردد. ورق کامپوزیت طرح سنگ آلکوتکس ALCOTEX دارای طرح های سنگ گرانیت، مرمر، تراورتن، آهک و غیره می باشد. وزن ورق کامپوزیت 80٪ سبک تر از سنگ بوده و همچنین برخلاف سنگ طبیعی، داری قابلیت انعطاف پذیری می باشد. ماندگاری بالا، حمل و نقل آسان، سهولت در اجرا و ایجاد عایق حرارتی از مزایای ورق کامپوزیت طرح سنگ می باشد.