لطفا امتیاز دهید
alumiepeak aluminum composite panel
alumiepeak aluminum composite panel

ورق کامپوزیت ALUMEI PEAK

ورق کامپوزیت از جمله مصالح پیشرفته در معماری مدرن است که به طور فزاینده ای مورد توجه طراحان و سازندگان قرار گرفته و استقبال و استفاده گسترده از این محصول به عنوان یکی از مصالح به کار رفته در نمای ساختمان ، از کیفیت مناسب و عدم محدودیت در طراحی و اجرا خبر می دهد. همانطور که از نام ورق کامپوزیت پیداست ، ورق آلومینیوم کامپوزیت ماده کامپوزیتی است که از 2 لایه آلومینیوم و یک لایه پلاستیک در وسط از جنس پلی اتیلن تشکیل شده است. این محصول با قرار گرفتن در صنعت و کارخانه های صنعتی ، بسیاری از خصوصیات مواد طبیعی مانند سنگ و چوب را بهبود ساخته است.

ورق کامپوزیت alumiepeak
ورق کامپوزیت alumiepeak

این محصول در هنگام استفاده از رزین PVDF به شدت در برابر آب و هوا و اشعه ماورا بنفش و همچنین اسید قوی و شرایط قلیایی ، گرد و خاک و آلودگی و رنگ پریدگی مقاوم است. و برای چندین سال بدون تغییر ، ظاهر فنی و فیزیکی خود را حفظ می کند. علاوه بر این ، کشش و انعطاف پذیری مکانیکی برتر ورق ها ، برخلاف سایر مواد ، به آنها اجازه می دهد تا به هر شکل دلخواه تغییر شکل دهند. این محصول در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها نیز موجود است.

آلومی پیک ورق کامپوزیت
آلومی پیک ورق کامپوزیت

مزایای ورق کامپوزیت

  1. وزن سبک ، هر متر مربع ورق کامپوزیت فقط 5.4 کیلوگرم وزن داشته و با در نظر گرفتن وزن پروفیل های پایه ، وزن نهایی در هر متر مربع 9 کیلوگرم است. ورق کامپوزیت فقط 5.4 کیلوگرم در متر مربع وزن دارد.
  2. ورق کامپوزیت آلومینیوم از لایه های آلومینیوم و پلی اتیلن تشکیل شده و در برابر شرایط آب و هوایی ، رطوبت و نور خورشید مقاوم است. دوام نمای سنگ کامپوزیت (که وقتی رطوبت نفوذ می کند) در تخلخل و کنار هم و در حالت یخ زدگی باعث خرد شدن آن برای مدت طولانی می شود) بیشتر است.
  3. طرح های مختلفی از جمله ابعاد و قوس ها امکان پذیر است.
  4. به دلیل ضریب انتقال حرارت کم پلی اتیلن و به دام افتادن مقدار معینی هوا در قسمت عقب نما ، عایق مناسبی می باشد.
  5. به دلیل انعطاف پذیری ، نمی شکند ، نمی افتد و به طور کلی خطرناک نیست.
  6. اجرای سریع
  7. می تواند در هر مکانی ، از دکوراسیون داخلی گرفته تا سقف و فضاهای داخلی ، منافذ کولر و … استفاده شود.
  8. آلومینیوم یک فلز نیمه قیمتی است و با گذشت زمان ارزش آن افزایش می یابد ، استفاده از نمای کامپوزیت (یا هر کاربرد دیگر از این فلز) سرمایه گذاری برای نسل بعدی است.
ورق کامپوزیت آلومی پیک
ورق کامپوزیت آلومی پیک