ورق کامپوزیت پلاس باند PLUS BOND

ورق کامپوزیت جهت پوشش نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی ساختمان ها به شکل دیوار، پارتیشن و سقف های کاذب کاربرد گسترده ای دارد. ورق کامپوزیت از دو لایه ورق از جنس آلومینیوم در پوسته بیرونی و یک لایه از جنس پلی اتیلن یا مواد معدنی نسوز در وسط تشکیل شده است. ورق کامپوزیت بسته به ضخامت ، نوع آلیاژ آلومینیوم لایه ها ، نوع رنگ به کار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد به کار رفته در لایه میانی ، دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای کیفیت و کاربرد خاصی است. مقاومت در برابر تغییرات اقلیم محیطی (رطوبت ، گرما و نور خورشید) یکی از بارزترین خصوصیات ورق های آلومینیومی کامپوزیت در برابر شرایط محیطی است. در کشورهای گرمسیری و مرطوب ، بی نظیر هستند.

ورق کامپوزیت پلاس باند PLUS BOND
ورق کامپوزیت پلاس باند PLUS BOND

ورق کامپوزیت پلاس باند Plus Bond از جهت وجود ماده پلی اتیلن بصورت فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم ، ورق کامپوزیت بهترین عایق حرارتی است که باعث عدم اتلاف انرژی در ساختمان می شود. همچنین به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی برای آلومینیوم ، نور خورشید را منعکس می نماید و کمترین گرما را از خورشید جذب می کند. همچنین ورق کامپوزیت آلومینیوم یکی از مقاوم ترین فلزات در برابر رطوبت است و زنگ نمی زند و تغییر رنگ آن در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی نمای کمتر می باشد.

کارشناسان فروش نما آلومینیوم با سال ها تجربه در زمینه فروش ورق کامپوزیت، راه شما را در انتخاب و خرید ورق کامپوزیت هموار خواهند ساخت.