Alumax Aluminum Composite Panel
Alumax Aluminum Composite Panel

ورق کامپوزیت آلومکس (Alumax USA)

آلومکس با 3 خط تولید ورق کامپوزیت و با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه ورق کامپوزیت و همچنین توان تولید تا 120،000 مترمربع ورق، از بزرگترین تولید کنندگان ورق کامپوزیت می باشد که توانسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب سهم فروش بالایی را از آن خود کند. از ویژگی های بارز ورق کامپوزیت آلومکس می توان به نوع رنگ بکار رفته در پوشش این نوع ورق کامپوزیت اشاره کرد که از پوشش رنگ پی وی دی اف PVDF استفاده می شود که بالاترین تکنولوژی رنگ در دنیا بوده و سطح ورق را در مقابل خط و خش و همچنین شرایط نامساعد جوی و محافظت نموده و با قابلیت ضد اسیدی که دارد از خوردگی ورق در برابر باران اسیدی جلوگیری می نماید. با وجود این نوع پوشش خاص، نمای کامپوزیت در برابر اشعه ماورای بنفش (UV) دچار تغییر رنگ نخواهد شد و کیفیت رنگ اولیه با گذشت چندین سال ثابت خواهد ماند.

ورق کامپوزیت آلومکس alumax
ورق کامپوزیت آلومکس alumax

ویژگی ها و مزایای ورق کامپوزیت آلومکس

از دیگر ویژگی های بارز ورق کامپوزیت آلومکس، چسب بکار رفته برای چسباندن پلی اتیلن به سایر لایه ها است که کیفیت بسیار بالایی داشته و تنها ورق کامپوزیتی می باشد که در تولید آن از آلیاژ 3003 استفاده شده است.

ورق آلومینیوم کامپوزیت آلومکس با ضخامت 4 میلیمتر ، عایق بسیار مناسبی در مقابل گرما، سرما و آلودگی صوتی می باشد که می تواند باعث کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان شود و همچنین با قابلیت آکوستیک ، از ورود آلودگی صوتی که در شهر های بزرگ معمول است، به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.

در ساخت ورق آلومکس، از دو نوع پوشش رنگPVDF  و FEVE استفاده می شود که از نوع رنگ PVDF در تولید ورق کامپوزیت با رنگ های متالیک، مات و طرح چوب و خش دار مورد استفاده قرار گرفته و از نوع رنگ FEVE در تولید ورق کامپوزیت رنگ شاین و های گلاس استفاده می شود.

امروزه علاوه بر زیبایی ساختمان به امنیت آن هم اهمیت بالایی داده می شود. بروز آتش سوزی از اتفاق های پیش بینی نشده در ساختمان ها می باشد که باید در صورت بروز، خطرات آن را کاهش داد. ورق کامپوزیت ضد حریق (ّFR) آلومکس، محصولی ایمن که در برابر آتش سوزی بوده که با توجه به مواد ویژه نسوزی که در هسته آن قرار گرفته در حین حریق، باعث عدم گسترش آتش سوزی و انتشار گازهای سمی می گردد.

 

دیگر مزایای ورق کامپوزیت آلومکس

  • تنها ورق کامپوزیت آلومینیوم با آلیاژ 3003
  • دارای ضمانت
  • تنوع بالا در مدل ها و رنگ بندی
  • عایق صوتی (آکوستیک)
  • عایق گرما و سرما
  • دارای سطح صاف و صیقلی
  • قابلیت ضد حریق
  • تنها ورق کامپوزیت با پوشش رنگ PVDF 70%
  • دارای تاییده های بین المللی
  • مقاومت بالا و قابلیت فرم پذیری مطلوب
  • عدم تغییر رنگ در برابر اشعه ماورای بنفش نور خورشید و باران اسیدی
  • دارای ضخامت پوسته 0/5 , 0/3 میلیمتر
  • وزن سبک
ورق کامپوزیت آلومکس
ورق کامپوزیت آلومکس

ورق کامپوزیت آلومکس پی وی دی اف (PVDF)

در ساخت ورق کامپوزیت PVDF از دو لایه ورق آلومینیوم استفاده شده است که در هسته این دو ورق، موادی از جنس ترمو پلاستیک قرار گرفته است. پوشش بکار رفته در در تولید ورق کامپوزیت آلومکس از فناوری رنگ PVDF استفاده شده که از نوع روکش فلورکربن بوده که سطح ورق را در مقابل خط و خش، خورندگی باران اسیدی و همچنین تغییر رنگ در برابر اشعه مستقیم نور خورشید محافظت می کند.

 

ورق کامپوزیت آلومکس نانو (Nano)

از دیگر ورق های کامپوزیت پرطرفدار آلومکس که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته، ورق کامپوزیت نانو می باشد که علاوه بر دارا بودن ویژگی های پوشش PVDF ، دارای قابلیت نانو است که ویژگی خودتمیزکنندگی را به ورق کامپوزیت می افزاید. ورق کامپوزیت با روکش نانو (Nano) دارای ویژگی آب گریزی بوده و گرد غبار به سادگی به آن نخواهد چسبید. ورق کامپوزیت آلومکس نانو با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده که در شهرهای بزرگ که آلودگی ها و بارش باران های اسیدی بسیار معمول می باشد، باعث کاهش هزینه های نگهداری و شستشوی نمای کامپوزیت آپارتمان می شود.

 

طرح های ورق کامپوزیت آلومکس  Alumax

ورق کامپوزیت شاینینگ و های گلاس آلومکس ، با دارا بودن پوشش PVDF و مزایای آن، دارای رنگ های متنوع، خاص و درخشنده ای بوده، که براقیت آن چشم هر بینده ای را مجذوب خود می کند. ورق کامپوزیت طرح سنگ آلومکس دارای تشابه بالایی به سنگ طبیعی بوده و همانند سنگ طبیعی با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نمی شود و دارای ماندگاری رنگ بسیار بالاتری نسبت به نمای سنگ می باشد.

از دیگر مدل های آلومکس به ورق کامپوزیت طرح چوب می توان اشاره کرد که با بافت چوب برجسته ای که دارد باعث طبیعی جلوه دادن نمای ساختمان می شود و در مقایسه با نمای چوبی ساختمان که بعد از مدتی دچار تغییر رنگ و پوسیدگی می گردد، دارای عمر بسیار بالاتری می باشد.

ورق کامپوزیت هفت رنگ آلومکس از مدل های خاص این کمپانی بوده که بر اساس زاویه دید بیننده و موج نور تابیده شده به ورق کامپوزیت، تغییر رنگ داده که بسیار نمای ساختمان را بسیار جذاب و خاص می نماید.

 

گارانتی ورق کامپوزیت وخدمات پس از فروش محصول

ورق کامپوزیت آلومکس دارای 20 سال ضمانت بی قید شرط بوده که معرف کیفیت بالای ورق می باشد، گارانتی محصول شامل تعویض و مرجوع کردن کلیه ورق های کامپوزیت آلومکس خواهد شد.

موارد مورد استفاده ورق کامپوزیت آلومکس

  • مورد استفاده در نمای خارجی
    مورد استفاده در پمپ های بنزین ، تابلوهای تبلیغاتی ، پاساژ های خرید
    دکوراسیون داخلی
    مورد استفاده در روی ستون ها
ورق کامپوزیت alumax
ورق کامپوزیت alumax

رنگ بندی و کالرچارت ورق کامپوزیت آلومکس(Alumax USA)